Prezenta Politica de Confidentialitate („Politica”) cuprinde o informare si se refera la datele personale colectate prin platforma www.tdnmedical.ro
Aceasta politica te informeaza asupra informatiilor pe care le colectam in procesul de utilizare a site-ului. Aceste informații sunt colectate de compania noastra si prin lege suntem obligati sa va informam de modul cum sunt folosite aceste date si care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizator.
1. SCOPUL
”Datele personale” sau ”informatiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permit sa identificam o persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si Legea nr. 190/2018.
Acest document evidentiaza: (a) datele cu caracter personal pe care le colectam, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi au persoanele vizate in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.
2. Cine controleaza datele personale si cum putem fi contactati?
TDN Medical SRL, denumit in continuare TDN Medical sau Operator, este operatorul care se ocupa de prelucrarea datelor. Pentru ca datele cu caracter personal sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile personale.
Persoana fizica aflata in orice fel de relatie cu compania noastra, este o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a pastra transparenta in privinta prelucrarii de date cu caracter personal si pentru a permite exercitarea cu usurinta, in orice moment, a drepturilor persoanelor vizate, am implementat masuri pentru facilitarea comunicarii.
Datele noastre de contact:
Denumire: TDN Medical SRL
Sediul social: Str. Vasile Goldis Nr. 2, Sc. B, Ap.2, Et. P, Timisoara, Judetul Timis
Cod unic identificare: RO40692563
Registrul Comertului: J35/1131/2019
Telefon: 0745070413
E-mail: office@tdnmedical.ro
In masura in care sunt nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram, putem fi contactati oricand printr-un e-mail la adresa de mai sus.
3. Autoritatea de supraveghere
In situatia in care apar probleme sau neclaritati cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne trimiteti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior - vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.
De asemenea, se poate depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact sunt mai jos:
Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: 40.318.059.211 sau 40.318.059.212
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
4. Ce informatii personale colectam?
De la utilizatorii platformei:
- pentru inregistrarea in platforma - cont de utilizator:
• numele complet;
• adresa de e-mail;
- intrucat accesul la site se realizeaza on-line, aplicatia software (browser internet) de pe dispozitivele folosite de utilizatori, in vederea accesarii serviciilor, comunica in mod automat catre Operator una, mai multe sau toate dintre urmatoarele date cu caracter personal ale utilizatorului:
• tip aplicatie software si versiune (browser de internet);
• adrese de IP;
• tipul de dispozitiv folosit pentru accesarea siteului;
• data, ora si locatia accesarii;
- pentru efectuarea platilor:
• cont IBAN (folosit si in cazul returnarii platii)
• detalii transfer
- in cadrul discutiilor prin email sau telefon este posibil sa fie dezvaluite date cu caracter sensibil: (date referitoare la originea rasiala sau etnica, date privind sanatatea, viata sexuala sau orientarea sexuala a persoanelor), precum si date cu privire la viata personala si/sau profesionala.
De asemenea, colectam date cu privire la comportamentul in timpul vizitei de pe platforma noastra, in scopul de a va oferi o experienta placuta la navigarea pe siteul nostru, si pentru o mai buna intelegere a intereselor si nevoilor dumneavoastra.
5. Cum colectam informatiile?
Colectam datele personale ale utilizatorilor din mai multe surse - direct de la persoana vizata, atunci cand suntem contactati prin formularele din site, cand se creeaza cont de utilizator, cand se plaseaza o comanda, cand ne contactati telefonic sau prin email, pentru a ne cere o oferta, sau pentru a discuta alte aspecte/interese personale.
Colectam date automat prin site, la momentul vizitei, in timpul navigarii vizitatorului, prin interactiunea acestuia cu siteul, browserul trimite automat date specific formularelor angrenate in procesul de navigare (formular de cautare, chestionare online, live chat, etc).
6. Care este scopul si temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?
Datele dumneavoastra ne ofera posibilitatea legala de a putea duce la indeplinire serviciile pe care ni le solicitati. Acestea sunt pentru a va procesa platile, a va oferi consultanta pentru situatiile cu care va confruntati, comunicari cu privire la disponibilitatea unor produse sau servicii din portofoliul nostru, pentru a va putea face recomandari bazate pe un istoric, pentru a putea pregati personalul nostru in scopul de a livra cat mai bine serviciile din portofoliul nostru catre dumneavoastra.
7. Daca nu se furnizeaza aceste informatii?
Nu sunteti obligat sa ne furnizati datele personale, insa daca nu o faceti, este posibil sa nu putem duce la indeplinire solicitarea dumneavoastra, ori de a presta un serviciu complet.
8. Cum protejam aceste informatii?
Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si am luat masurile necesare pentru a proteja clientii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram, de accesul neautorizat la datele personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta. Aceste date sunt furnizate cu scopuri specifice si limitate.
Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
• Masuri fizice si electronice de securitate. Am implementat masuri de securitate pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora.
• Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta politica.
• Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).
• Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor/partenerilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam cele mai optime solutii pentru protectia datelor.
• Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa solicitam confirmarea exactitatii sau actualizarea datelor pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.
• Instruirea personalului. Instruim personalul cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.
• Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.
9. Cu cine impartasim datele personale?
Furnizorii/partenerii nostri de servicii vor avea acces la informatiile personale. Aceasta este necesara pentru prestarea serviciilor contractate, facturarea si achitarea acestora.
Furnizorii/partenerii nostri sunt urmatorii:
- H88 Web Hosting S.R.L – compania de hosting care gazduieste siteul nostru.
- Serviciul de curierat/transport – compania care se ocupa de livrarea produselor comandate de catre client
- Procesatorul de plati – compania care se ocupa de procesarea platilor online, ori banca (pentru transferurile bancare).
- agentii de publicitate/marketing – compania care se ocupa de promovarea produselor si serviciilor oferite de TDN Medical
Vom putea fi nevoiti sa furnizam datele personale catre urmatorii in anumite circumstante limitate:
• Consultanti externi (precum avocati);
• Autoritati publice sau organisme judiciare.
In orice moment vom decide sa acordam acces la datele cu caracter personal catre altcineva, ne vom asigura ca exista metode de securitate adecvate implementate pentru a proteja confidentialitatea.
10. Vor fi datele personale transferate in afara SEE?
Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate si aprobate pentru a asigura protectia datelor, a drepturilor si libertatilor fundamentale in timp ce datele personale ale persoanelor vizate se afla in afara SEE.
11. Cat timp stocam datele personale?
Informatiile privind contul de utilizator, prestarea serviciilor si plata acestora vor fi pastrate pentru o perioada de 10 ani. Trebuie sa stocam aceste date conform termenului legal de pastrare si in cazul unor dispute litigioase privind prestarea serviciilor si plata acestora.
Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca datele personale pentru mai mult decat este necesar.
In toate cazurile, informatiile cu caracter personal vor fi sterse/anonimizate in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.
12. Drepturile persoanelor vizate?
• dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasiti in aceasta politica de informare);
• dreptul de a avea acces la informatiile pe care le detinem;
• dreptul de a rectifica datele daca sunt incorecte/inexacte/incomplete;
• dreptul de a ne cere stergerea datelor;
• dreptul de a primi o copie de pe orice informatii detinem;
• dreptul de opozitie la prelucrarea datelor personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari.
Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi printr-un email la adresa office@tdnmedical.ro sau prin scrisoare recomandata transmisa la sediul nostru social mentionat anterior.
13. Consimtamant
Acolo unde consimtamantul este folosit pentru prelucrarea datelor, aveti dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment si de a solicita oprirea prelucrarii datelor personale.
Va vom informa despre implicatiile acestui fapt si vom urma optiunile comunicate in acest sens.
14. Schimbari la aceasta politica de informare
In masura in care vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina spre informare.